June 3, 2009

KStew's Smexy Photoshoot

Holy crow! Love these pics of KStew during a photoshoot taken at Santa Monica pier. See all pics at Bauer-Griffin [via New Moon Movie]

28 comments:

  1. ah i cant get the link to work! :( really want to see them

    ReplyDelete
  2. did she hurt her ankle?

    ReplyDelete
  3. NOW i can see her as vampire bella!

    ReplyDelete
  4. okay.. so is it wrong to be a girl, totally straight, and be kind of attracted to her??? haha

    ReplyDelete
  5. anonymous- Yeah she sprained her ankle supposedly in Italy which is why she wore those infamous chucks at the MTV movie awards, she was supposed to wear heels but due to her ankle injury she opted for more comfortable shoes...she looks great in these photos! (love your blog btw!)

    ReplyDelete
  6. @Hannah - no, I am way past being "kind of attracted to her" - it's very confusing!
    ;)

    ReplyDelete
  7. Like Rob has said of her, "breathtakingly beautiful".

    In the pics She's wearing Rob's sunglasses and now WEARING the NEW YORK SHIRT while Rob is in New York now...

    ReplyDelete
  8. those are not his glasses

    ReplyDelete
  9. "those are not his glasses"

    ...and if they are, that is sooo high school, lol.

    Kristen is planted firmly in my sexy, but unattractive file. She has great eyes, but everything else is exceptionally plain.

    ReplyDelete
  10. Pinky --

    Sexy but unattractive file? bahaha!

    I am going to put Benicio Del Toro in there too. hehe

    ReplyDelete
  11. she's beautiful I don't understand people who think she's ugly or average-looking...Oregano is a lucky guy...(or Rob)

    ReplyDelete
  12. Altho I believe Robsten rumors...they can't be rob's sun glasses...I love both of them dearly but c'mon- rob's head is so much bigger than Kristen's!! No offense here but it's true

    ReplyDelete
  13. THOSE can't be Rob's-his head is twice the size of Kristen's (I love both of them!)

    ReplyDelete
  14. I totally have a girl crush on her. Team Bella! Edward,Rob who? j/k lol!

    ReplyDelete
  15. Thats so wierd. That is how I pictured hr as Vampire Bella. Cool!

    ReplyDelete
  16. "Sexy but unattractive file? bahaha!
    I am going to put Benicio Del Toro in there too. hehe" LMAO, TCA. Always coming up w/ the knee slappers. ;P

    I gotta uber girl crush on KStew too.

    ReplyDelete
  17. She's so beautiful!! In the movie she looks beautiful but plain but when she use some make up she looks gorgeous!!!

    ReplyDelete
  18. "I am going to put Benicio Del Toro in there too. hehe"

    Of course...Benicio can go in right along with Micheal Phelps, Crispin Glover, Kate Hudson and 50% of the rock star population by default. You can put an acoustic guitar in the hands of Quasimodo and some chick will think he's hot.

    ReplyDelete
  19. She's totally my girl crush... not sure if I put much weight into the Robsten rumors. I honestly don't see her as his type completely. Mainly due to her pot smoking but that is just my opinion.

    ReplyDelete
  20. She's not a generic beauty. She has unique beauty that you don't come across everyday. Girl crush! OMK! Her eyes are smoldering! Team Bella! haha!

    ReplyDelete
  21. Pinky you're so right about the rock star thing! Give an average guy a guitar and he automatically transforms into HOT! LOL!
    However I don't get your sexy but unattractive take on Kristen. I think she's definately beautiful! :)

    ReplyDelete
  22. Bella as a sex pot! Love you Kristen. I'm totally girl crushing on this girl as well!

    ReplyDelete
  23. She has a certain appeal that makes you realize she's more beautiful every time you take a closer look.

    ReplyDelete
  24. LOVE her, i just love Kristen she is crazy beautiful and way to cool, common people who could play a better bella? you go girl totally have fallen for you and she is just not plain at all ok she has no boobs but hay you see that ass? hahaha not quite so regular and who wouldn't kill for that skin... by the way i totally belive that she get hurt on italy did you look her knees they were all bruise up and her arms too you go kristen! and thanks for that not kiss =) wayy too coool!

    ReplyDelete
  25. thparkle, I totally agree. She's better than just beautiful, she's unique and interesting looking. Nothing generic about her. And sexy? How about smoldering hot.

    ReplyDelete
  26. They need to hire this make-up artist for the 'Breaking Dawn' movie - - exceptional work!

    Her eyes are beautiful anyway, but this make-up job makes them jump out even more.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.